Att bli vän med sig själv...



Livet består av vardagar som vävs till ett helt liv. Det gäller att uppskatta vardagen och se det underbara i det. Fira milstolparna, ta vara på de stora små händelserna som gör livet så fantastisk. Livet blir helt enkelt vad vi gör det till, en kär vän till mig har lovat sig själv att bli gladare och uppskatta även vardagen, att medvetet jobba på att bli mindre vardagsstressad, det tycker jag är fint. Det kan låta krystat, men varje relation måste man jobba på för att de ska blomma ut, även relationen mot sig själv.
Själv försöker jag njuta av nuet, det är svårt, men då gäller det att våga släppa det som varit och de man tror ska komma, bara finnas nu. En fantastisk känsla infinner sig varje gång jag lyckas, om en korta stunder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0