rektorinnans Boot Camp 8:e veckan

Denna vecka har jag haft mycket stöttning, med maten i form av receptboken, mammagruppskompisarna och vårt vad och från mig själv, varje dag jag klarat att hålla mig till GI har min tillit på mig själv stärkts.
Jag har inte varit i närheten av godis, kakor, vitt bröd, potatis eller vanlig pasta!
Jag har förvånat mig själv varje gång jag bett om ett alternativ till potatisen på restaurangerna och hoppat över kaffet och kakan. Jag har unnat mig 85 % choklad i små mängder på kvällarna. Jag har haft middagsgäster som fått efterrätt i form av ugnstekta äpplen, vaniljsåsen har jag skippat, liksom ketchupen och brödet och andra tillbehör som maken haft tillgång till.

Jag är stolt över min insats, eldprovet blir imorgon på Halloweenfesten och under den planerade resan, men då gäller det att tänka efter innan man stoppar mat i munnen! Sen ska jag fortsätta med mitt promenerande som ökat markant, det i sällskap av världens bästa Trollunge.

Veckans resultat? Klapp på axeln till mig själv!

Vikt 72,4 kg (75,4 kg)
34 % fett (35,4 %)
32,2 % muskelmassa (31,8 %)

Ha en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt jobbat! Ett stort grattis till en väl genomförd vecka! Det är bara att fortsätta i samma andra. GI-månads boken är jättebra, jag följde den slaviskt för något år sedan och gick ner riktigt mycket. Dessutom vande jag mig av med det onödiga sockret.

2011-11-05 @ 13:24:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0