Tradera mera...

Oj, en lång dag är snart till ända, men vi har haft framgångar på matfronten, vårt barn har ätit bättre idag, men det var inte tack vare Tripp Trapp stolen från Stokke, utan tack vare en begagnad badstol som jag köpte på tradera för någon hundring. Vårt barn älskar den i badet, så idag, när jag åter stod inför faktumet att maten inte skulle bli uppäten (ja, vi håller på att avvänja oss från amningen som ni säkert minns) så ställde jag den på bordet och satte vårt lilla troll i det. Det var magi, trollungen intog sin badposition, sparkade på bordskivan som om han trampade vatten...och åt upp allt!!!

Just nu håller jag på att tradera som bäst, (visst är det roligt med alla nya verb som vi fått, facebooka, adda, mm) men jag måste erkänna att jag är bättre på att köpa än på att sälja...tanken var ju att vi skulle bli av med lite grejer för att få utrymme med lilltrollets grejer, men nu har det blivit tvärtom, så går det när man släpper en labil och trött shoppingsugen mamma vid tangentbordet när barnet sover en stund..."allt är ju så billigt" bäst jag håller mig till bloggandet det är ju i a f gratis….

 

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0