Upp som en sol ner som en pankaka...

De av er som följer min Boot Camp har nog märkt att jag inte publicerade några som helst resultat i fredags. Låt oss konstatera att det blev ett platt fall efter en framgångsrik vecka.
I min iver att inte stressas av att min föräldraledighet snart är slut har jag bestämt mig för att omfamna julen, och inte se den som slutet på något utan som början på mitt nya liv, som yrkesarbetande mamma.
Omfamningen blev kanske lite väl långtgående och jag har njutit lite väl mycket av julens frestelse, fast advent knappt hunnit börja. Jag andas djupt, och så som många tidigare gånger i mitt liv, börjar jag om...


Ovan är en bild av det vi lyckades baka ihop på mammagruppens julfest, medan barnen lekte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0