rektorinnans Boot Camp 5:e veckan

Denna vecka har gått lysande. Jag älskar mina stövlar och mp3 laddad med sommarpratare.
Långpromenader har det blivit  (mellan 60 - 150 min/gång) lördag, måndag, onsdag, torsdag och fredag, lite mer koll på vad jag äter med hänsyn till Lilltrollets allergi. Dock inga inspirerande rätter att delge.

Vikt 73,5 kg (75,4 kg)
34,6 % fett (35,4 %)
32,1 % muskelmassa (31,8 %)
Värdena inom parantes är som vanligt startvärdena.

Det ska bli en utmaning att både motionera och äta gott och lätt  nästa vecka när vi har långväga besök.

Ha en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt jobbat och lycka till nästa vecka!

2011-10-14 @ 23:49:52
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0