Rektorinnans Boot Camp andra veckan

Nu har jag försökt bli av med mammakilona i två veckor. Denna vecka fokuserade jag lite mer på träningen och lite mindre på matlagning, det är ju synd, jag har ju fortfarande ambitionen att både laga god och nyttig mat och träna under en och samma vecka. Nu blev det istället träning och något mindre portioner. Denna vecka Zumbade jag 45 min måndag och onsdag, gick en 90 min power walk i tisdags, gick en lugn långpromenad på 150 min i torsdags. Lördag, söndag och idag blev det mest korta promenader och den vanliga motionen som man får av att leka med Trollungen. Resultatet är förbluffande. Jag är rätt nöjd och rädd för att nästa vecka blir ett bakslag om jag inte skärper mig ytterligare.

Vågen visade följande resultat idag, värdena inom parantes är startvärdena 9/9-11.

Vikt 72,9 kg (75,4 kg)
33,9 % fett (35,4 %)
32,2 % muskelmassa (31,8 %)
100 kr till går direkt till priskontot!

Jag är nöjd och tar helg nu, men får lägga på en högre växel nästa vecka! Ha en fredagsmysig kväll!
ps. Undrar om Bojs och Bratts bok- ”Vikten av gener – hur DNA påverkar din vikt” skulle vara en tröst när det börjar krisa...


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser ju jättebra ut! Kämpa på!

2011-09-25 @ 13:43:11
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0