Rektorinnans Boot Camp första veckan avslutad!

Ja, då var det fredag igen, när man är i arbetslivet så brukar man se fram emot fredagen och helgen. Som föräldraledig är det lite blandade känslor som råder, slutet på veckan är ju tyvärr ett tecken på att tiden går och att det snart är dags att lämna över stafettpinnen till maken, å andra sidan får men en ny helg at umgås med maken och släkt och vänner.

Den första Boot Camp veckan gick inte som planerat, Lilltrollets förkylning gav inte mycket tid över till vare sig träning eller sömn, så jag fick försöka tänka på vad jag åt istället. Det blev bara ett par kortare promenader, förutom igår då vi fick en lång härlig höstpromenad och så klämde jag in ett Zumbapass alldeles nyss medan Trollungen sover middag (i sitt alldeles rum btw!). Jag hoppas att nästa vecka bjuder på mer struktur och möjlighet att laga nyttigare luncher och mer tid för träning.

Nu kommer veckans resultat, inom parantes ser ni startvärdena:
Vikt 74,9 kg (75,4 kg)
34,5 % fett (35,4 %)
32,0 % muskelmassa (31,8 %)

Det är inga enorma förändringar, men visst går det åt rätt håll! 100 kr rakt in i belöningskontot och en klapp på axeln på mig, undrar var som kan hända en vecka då jag kan träna!

Hur gick det för er? Anna är förlåten, hon förväntas ju växa, men vi andra?

Ha en underbar helg!
Vi ska njuta av mammas, mina syskons och deras respektives sällskap!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0